JT Slayt Gösterisi modülü resimleri yüklüyor. Lütfen bekleyiniz...
100 Altın İnsanAtlas Online1 FARKINDALIK OLUŞTURMAK İÇİN SENDE 1 ADIM AT !
15 AĞUSTOS 2018
Turkish (Turkiye)English (United Kingdom)

DESTEK

Bize destek olmak için tıklayın...

WEB FORUM

Foruma giriş yapmak için tıklayın...

JT Slayt Gösterisi modülü resimleri yüklüyor. Lütfen bekleyiniz...
Hawking'den Mesaj Var!Dünya Engelliler Gününde Sosyal EngellilerDMD ve SMA Hakkında Yeni Gelişmeler (Aralık 2016)Unicef'in STK'lılarla Toplantısı GerçekleştirildiKASDER Erken Yılbaşı Kutlaması
Kas Hastalarına ve KamuoyunaÜye ve Gönül Dostlarımızın Dikkatine!Bir Farkındalık ve Yardım Projesi1 FARKINDALIK OLUŞTURMAK İÇİN SENDE 1 ADIM AT!Yarışmamızın Ödül Törenine Bekliyoruz
Fizyoterapi HizmetlerimizEl Becerileri EdindirmeUlaşım DesteğiOnline Psikoloji DesteğiDerneğimiz Uluslararası KongrelerdeMesleki RehabilitasyonEvde Bakım Hizmetleri Sosyal EtkinliklerSosyal Hizmet Desteği

Abant’a Bir Gezi Daha ...

abant-1Yine derneğimizin gönül dostları ve yine derneğimizin üyeleri ve yakınları ile Abant’a gittik. Ekinliğimizde bize rehber olan Nurhayat Gür hocamıza, organizasyonda verdiği destek için Merkez Müdürümüz Aysel Akşehirlioğlu’na çok teşekkür ediyoruz. Benzer gezilerimizi ayda bir yinelemek istiyoruz. Bu etkinliklere katılmak isteyen dernek üyelerimiz isteklerini bize iletmeleri yeter.Geziye katılan iki dernek dostumuz ve üyemiz Mehtap Karadeniz ile Metin Altay’ın gezi izlenimlerini sizlerle paylaşıyoruz.

Türkiye Kas Hastalıkları Derneği

abant-2Bolu Abant Etkinliği

Bu etkinlik benim ikinci etkinliğim oldu. Yine her şey çok güzeldi. Daha önce hiç görmediğim yerleri gördüm. Örneğin Natürköy’e bayıldım. İlk durağımız Sapanca sahilinde kahvaltı yaptık. Sonra Natürköy’e geçtik, mükemmel bir yer Natürköy orada gezdik, kahve içtik. Hatta ben Neriman Abla’ya kahve falı baktırdım. Falım çok güzel çıktı. Orada gezerken yağmur yağdı. Olsun yağmur yağsın, hiçbir şey bu keyifli anı bozamazdı ve son durak Mudurnu’da akşam yemeği için durduk. Lokantaya çıkarken de inerken de garsonlar son derece yardımcı oldular. Her şey kusursuz çok güzeldi. Aslında yazılması gereken çok şey var da, aklıma kalan en güzel kareleri anlattım. Başımızda Nur Hayat hoca gibi renkli biri olduktan sonra, biz çok yere gideriz. Böylelikle biz engelliler sosyalleşiyoruz. Emeği geçen herkese sonsuz teşekkür ederim...Mehtap Karadeniz

abant-3

01.04.2011 tarihinde saat sabah 5.30 güne başladım. Abant yolu için hazırlandım. Yağmurlu bir İstanbul günü idi. Ve Sapanca’ya kadar yağmur bizi takip etti. Kahvaltımızı yapmak için güzel bir sahilde yaptık. Sonra aracımıza bindik 15-20 dakika sonra Natürköy’e ulaştık. Küçük şelaleleri, köprüleri, ağaçları ile cennetten bir köşe gibiydi. İnsanın gözü gönlü açılıyor. Sonra Bolu dağını tırmandık. Yoğun sislerin içinden geçerek güzel bir yere daha vardık. Küçük bir göl, etrafı tepeler ile çevrilmiş ve büyük ağaçlar ile tepeler donanmış adeta süslenmiş gibi duruyordu. Birkaç yere daha uğradıktan sonra, dönüş yoluna geçtik. Yine yoğun sisler içinden geçerek evin yoluna koyulduk. Güzel bir doğa gezisi oldu. Başta Nur Hayat hocamız olmak üzere Bakırköy Belediyesi’ne, Türkiye Kas Hastalıkları Derneği’ne teşekkürü borç bilirim...Metin Altay

Karakter Boyutu

100altininsan

ANKET

Engelliler, engelliliğe dayalı ayrımcılığa maruz kalıyor mu?