Kasder Ağva’ya Gezi Turu Düzenledi

Geziye katılan dernek dostumuz Metin Altay’ın gezi izlenimlerini sizlerle paylaşıyoruz.

Bir Pazar sabahı Bakırköy Meydanı’nında dernek üyesi hastalarımız ve gönül dostlarımızla birlikte toplandık. 8.30 Araçlarımız hareket etti. Neşe ve güle oynaya yolculuğumuz başladı. Doğa tüm neşesi ile parlıyordu. Güzel bir gün olacağı belli idi. İlk durağımız olan Şile’de durduk, ağaçlar içinde ortasından küçük bir çay akan bir yerdi. Masalara kahvaltılıkları koyduk. Herkes kendince kahvaltı sorfasına katkıda bulundu. Haydi araçlara diye bir ses duyuldu. Ve Ağva yoluna kaldığımız yerden devam ettik… Daha sonra ikinci durağı olan Ağva çarşısında mola verdik. Küçük bir limanı olan bir yerdi. Tekneler denizde keyifle salınıyordu. Çarşı gezisi ardından araçlara tekrar bindik. Son durağımız Öğle yemeği için duracağımız Göksu Deresi kıyısında bir yere geldik. Hastalarımız ve gönül dostlarımız orada çok güzel bir tekne turu yaptılar. Gözlerinden mutluluk ve keyif akıyordu. Ardından öğle yemeğimizi huzur içinde yedik. Gitme vaktinin gelmesini kimse istemiyordu. Türkiye Kas Hastalıkları Derneği’ne Özellikle biz hastalar ile yakından ilgilenen Nurhayat Gür Hoca’ya ve Bakırköy Belediye’sine sonsuz teşekkürler.